bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

PAG 3 - - gazeta de urziceni 3

Search
Go to content

Main menu:

PAG 3 -

NUMARUL 72 > pagina 3
 

ÎN DOAR OPT LUNI ALE LUI 2013, O JUMÃTATE DE MILIARD DE LEI PENTRU MEDIA, DE LA CONSILIUL JUDETEAN!!!


     Este suma achitată direct de Ciupercă pentru serviciile prestate de anumite instituţii media. La aceasta se adaugă alţi bani, plătiţi la derularea unor proiecte, pentru promovarea acestora. Parcurgând lista cu plăţile făcute de CJI se poate lesne observa diferenţa dintre ceea ce s-a plătit unor publicaţii centrale – Monitorul Oficial sau Meta Ring (Bursa) – pentru anunţurile publicate şi şi valoarea facturilor achitate către mass-media locală.

500 de milioane...
... de lei vechi, la prima strigare. Sumele, cu trei excepţii minore, reprezintă cumulul facturilor achitate în perioada mai-decembrie 2013. Adică, în opt luni. Ceea ce provoacă măcar o întrebare. Ce s-a întâmplat cu emisiunile de tip „informare şi dialog public“, „servicii informare“ sau anunţurile privind şedinţele de Consiliu Judeţean până în luna mai a anului trecut? Că, dacă nu este obligatorie publicarea într-un ziar local a unui anunţ privind şedinţa CJI, ceea ce înţelegem că s-a întâmplat aproape jumătate de an, de ce s-au mai plătit diverse sume pentru aşa ceva din mai 2013?
Nu cred că mai trebuie să amintim că procedura folosită de CJI (ca de altfel şi de Primăria Slobozia) nu are nimic în comun cu principiul „transparenţei“ de care tot vorbeşte preşedintele instituţiei.


1,25 miliarde...
... de lei, în 2014. Conform bugetului pe anul în curs, la capitolul „transparenţă, comunicare publică, promovare“ este alocată o sumă de 1,25 miliarde de lei. Pentru aceşti bani, CJI va realiza trei materiale promoţionale şi va încheia patru contracte cu mass-media. Nu este singurul loc în care apare amintită media locală. Dăm cîteva exemple: programul „educaţie permanentă prin cultură“ cuprinde şi 25 de articole în presă şi 25 de emisiuni radio tv (valoarea programului de 630 de milioane de lei); programele cultural-artistice, pentru care CJI va cheltui 4,68 de miliarde de lei, 10 apariţii televizate, mediatizare judeţeană şi naţională; programul „arte“, în valoare de 2,8 miliarde de lei, conţine printre altele şi 50 de semnalări ale evenimentelor în emisiuni radio şi TV; „publicitatea şi promovarea colecţiilor şi serviciilor de bibliotecă“ (2,32 miliarde de lei) are ca obiectiv şi 250 de apariţii în mass-media locală şi naţională. Menţionăm că o parte dintre programe sunt derulate de instituţii subordonate CJI, ceea ce înseamnă că banii către mass-media s-au plătit de către acestea.


Silvian Ciupercã: „Nota de austeritate... rãmâne o notã importantã şi în acest buget.“


 
 
Back to content | Back to main menu